20 Ocak 2014 Pazartesi

48-) Gezegen Saatlerini Hesaplayabileceğiniz Ücretsiz Site Adresi..


Planetary Hours Calculator bu site kış saatine geçtiği için yurtdışındakiler bakabilir..

Üstteki siteden bakamayanlar:http://www.yukselen-burc.com/gezegen-saatleri-hesaplama.htm -Cep telefonunuza YILDIZ SAATLERİ uygulamasını indirip oradanda takip edebilirsiniz.(eskiden yanlıştı şimdi epey düzenlenmiş)Yurtdışında yaşayan kardeşlerimizde ayrıca şu linkten hesaplayabilir http://www.astrolojikozmik.com/gezegen-saati-hesaplama  Planetary Hours CalculatorGezegen saatlerini ücretsiz hesaplayabileceğiniz otomatik site adresidir. Fakat şimdilerde kış saati uygulamasına geçtiği için Türkiye için doğru saatleri göstermiyor. Sadece kış saatine geçen ülkeler kullanabilir. Bulunduğunuz Ülkeyi ve şehri seçip- Calculate Planetary Hours Table tuşuna basmanız yeterlidir..Gece 24.01 de bir sonraki günün gezegen saatlerini verir buna dikkat edilmesi lazım, tarihe bakın mutlaka, yanlışlık olmasın. Biliyorsunuz ki her günün gezegenleri ve saatleri farklıdır. Tabloya her gün girip bakmanız lazım.Açık günler ücretli bir uygulamadır isteyenler alabilir..iletişim: alaraunlu385@outlook.com  Sevgilerimle...




38 yorum:

  1. ALARA H.verdiğiniz lingi inceledim..örneğin ay gezegen saati diyeli gün içinde birkaçkez var kendimize uygun olan saatimi seçim zikri yapcaz yoksa bütün saatler ay gezegenin bütün saatlerindemi yapcaz..tşk edrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müsait oldğunuz zaman yapabilirsiniz. Günde bir defada oluyor, hepsinde yapıncada oluyor kardeşim, yeterki en az bir kere okuyun. Sevgilerimle...

      Sil
  2. linki ben göremiyorum alara hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi yazının üzerine tıklamanız gerekiyor ''Planetary Hours Calculator'' yazan yere..

      Sil
  3. ben izmirde oturuyorum alara hanım jüpiter saatinde okuma yapıcam ama bir türlü anlamadım ssat yazan yerdeki sayılar damı okumam gerek yoksa start yazan yerdeki saat dilimde okumalıyım yardımcı olursanız sevinirim ii akşalar

    YanıtlaSil
  4. Planetary Hours (Nighttime)
    Hour Start End Ruler of Hour
    13. 19:33 20:29 Venus
    14. 20:30 21:26 Mercury
    15. 21:27 22:23 Moon
    22:18 | Hour of the Moon: For doing things that are likely to change or are not intended to be permanent or binding, for increased intuition or imagination, for all domestic activities.
    16. 22:24 23:20 Saturn
    17. 23:21 00:17 Jupiter
    18. 00:18 01:14 Mars
    19. 01:15 02:11 Sun
    20. 02:12 03:08 Venus
    21. 03:09 04:05 Mercury
    22. 04:06 05:02 Moon
    23. 05:03 05:59 Saturn
    24. 06:00 06:56 Jupiter
    Bak canım bunlar İzmir'in gece saatleri. Jüpiterin saati 23.21de başlıyor 00.17 de bitiyor. Ama bu gece okuma yapılmaz kapalı gün. 220.ci konuyuda okursan ne demek istediğimi anlayacaksın. Onu da oku yine anlayamadığın bir şey olursa mesaj yaz anlatmaya çalışayım bu konunun altında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bir jüpiter saati daha var ama o 06.00 ve 06.56 saatleri arasında sabaha karşı yani.

      Sil
  5. Şu an saat 22.30 demekki şu an izmirde satürn gezegeninin saati demek ki..

    YanıtlaSil
  6. Alara Hanım ben aydında yaşıyorum. Bulunduğunuz ülke ve şehri yazmanız yeterli demişsiniz. Ben bugünün tarihini de yazıyorum ama alt sekmede bi kutu çıkıyo. 2 aralık 2013'ün tarihi yazıyo. Düzeltiyorum yine aynısı çıkıyo. Şimdi hangi gezegende mesela şuan aydın? Sadece bunu yazarsanız anlıycam..Şimdiden teşekkür ederim iyi günler.

    YanıtlaSil
  7. Tarih yazmayacaksınız. Alttada Aydın diye bir şey çıkıyor onu tklayıp bir alttaki calculate diye başlayan yere tıklayacaksınız, altta saatler çıkıyor. Bir defaya mahsus saatleri kopyaladım size.
    Planetary Hours (Daylight)
    Hour Start End Ruler of Hour
    1. 06:53 07:55 Mercury
    2. 07:56 08:58 Moon
    3. 08:59 10:01 Saturn
    4. 10:02 11:05 Jupiter
    5. 11:06 12:08 Mars
    6. 12:09 13:11 Sun
    7. 13:12 14:14 Venus
    8. 14:15 15:18 Mercury
    9. 15:19 16:21 Moon
    10. 16:22 17:24 Saturn
    11. 17:25 18:27 Jupiter
    17:38 | Hour of Jupiter: For success in just about any activity you can imagine and for beginning anything important. The only downside would be where a tendency to over-indulgence or excess is a factor.
    12. 18:28 19:31 Mars
    Planetary Hours (Nighttime)
    Hour Start End Ruler of Hour
    13. 19:32 20:27 Sun
    14. 20:28 21:24 Venus
    15. 21:25 22:20 Mercury
    16. 22:21 23:17 Moon
    17. 23:18 00:14 Saturn
    18. 00:15 01:10 Jupiter
    19. 01:11 02:07 Mars
    20. 02:08 03:04 Sun
    21. 03:05 04:00 Venus
    22. 04:01 04:57 Mercury
    23. 04:58 05:54 Moon
    24. 05:55 06:50 Saturn

    YanıtlaSil
  8. Allah razı olsun... O zaman diğer arkadaşlar için söyliyim. Sağ üst bölümde türkçe sekmesi var. Oraya tıklayıp bu uygulamayı yaptıklarında az önce anlattığım problem yaşanıyo. İngilizce de otomatik herşey çok kolay. Siz baya baya astrolog olmuşsunuz :) Tekrar çok teşekkür ederim. Ellerinize yüreğinize sağlıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hepimizden razı olsun kardeşim. Ben astroloji ve melek eğitimi konularında eğitim aldım zaten. Kova burcuyum çok meraklıyım bu konulara :) Allaha emanet olun. Sevgilerimle..

      Sil
  9. Cok soru soruyorum ama lutfen kusura bakmayin.tanlis bisey yapmak istemedigim icin.922 okumaya calisiorum esmalarimi.bugun jupiter saatinde musaitim ve bugunku esmalarimi okudum.1000 tane bugun fazladan okusam yanlis bisi mi yapmis olurum....allah razi olsun yardim ve cevaplariniz icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla esmadan zarar gelmez okuyabildiğiniz kadar okuyun. Sevgiler...

      Sil
  10. Butun ölkeler var rusya yoxdu.nece eliyim men.moskuvadaayam

    YanıtlaSil
  11. Evet haklısınız Rusya yok maalesef. Gezegen Saatleri Şeması
    bsirri.com›gezegensaatleri/gezegen_tablo.htm adresinden bakabilirsiniz. Güneşin doğuşunu ve batışını yazıp bakılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezegen Saatleri Şeması
      bsirri.com›gezegensaatleri/gezegen_tablo.htm

      Sil
  12. Turkce sekmesi tiklandiginda tablo kayboluyor ama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Valla o site benim değil bilemem :) Türkçeye çevirmenize zaten gerek yokki, ben hiç çevirmem. Okuyacağım gezegen saatlerini not edip çıkıyorum. Sevgiler...

      Sil
  13. mayıs ayının açık günlerini yayınladınızmı bulamadım ben lütfen kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  14. sevgili alara hanım.bugün salı günü marsla başladığı için okuma yapmıyoruz.fakat bu salı gecesi satürnle başlıyor.okuma yapabilirmiyiz akşam ezanından sonra

    YanıtlaSil
  15. Bu gecenin Güneş saati etkili olur bunu belirtmiş olayım. Açık günse okuma yapılır. 220. konuya bakarsanız sevinirim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. İşinize yarayabilir, Rusya da var http://www.lunarium.co.uk/settings.jsp gezegen saatlerini veren bir başka site, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Azerbaycandaki Rusyadaki kardeşlerimz bakabilir en azından..

      Sil
  17. Alara abla ne zamandır görüşemedik. Koşuşturmalı ve stresli günler yaşıyorum. Hep aklımda ve dualarımdasınız. Herkes bi şeyler yazıyo. Kendi yorumlarını ve algılarını da ekleyerek anlayanın da kafasını karıştırıyo. Şüpheye düştüm yazmadan uyuyamadım. Şimdi bugün 25 Haziran ama recep ayına göre 26.gün. Recep ayının açık günlerinde bugün açık akşam ezanına kadar. Buraya kadar doğru sanırım. Peki bu gezegen saati kısmına da 26'nın tarihini mi atıcam. Benim kafamı allak bullak ettiler abla Allah size SABIR VERSİN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Allah yardımcın olsun her konuda, hep öyleyiz zaten seni anlıyorum. Yok canım tarih filan atmayacağız, site zaten otomatk hesaplıyor. Mayıstayız canım sen de benm gibi dağılmışsın :) Siteyi hazıayanlar Arap olmadığı için, 25 nin tariihi var haliyle. Sitenn tarihine ben asla bakmıyorum bile, biz biliyoruz ki arabi ayın 26sı, sitede geçerli değil yani o tarih. Sevgiler..

      Sil
  18. Alara abla birisi yazmış ben summer timeyazan kutuyu da işretledim diye. Sizde kızmışsınız ben bi şey işaretleyin demedim diye. Ben sadece o kısmı kopyalıyorum. Sizde saati hesaplarken tablo aynen böle dimi? Bi kısımda 1 yazıyo. O kısma da takıldım. Başka da sorcak sorum kalmadı (-_-) Helal et ablacım bana hakkını. Seni seviyoruzzz
    Date 25 May 2014 • Ruler of Day: Sun - Ruler of Hour: Mercury • Location: Aydin, Turkiye • Latitude, Longitude: 37n51, 27e51 • Local Time: 13:45 • Time Zone: -02:00 (EET) • Summer Time: 01:00 • Sunrise: 05:51 (-0.8° alt.) • Sunset: 20:19 (-0.8° alt.) • Sunrise (tomorrow): 05:51 • Hours of Daylight: 14:27 hrs. (867 min.) • Hours of Nighttime: 09:31 hrs. (571 min.) • Lenght of Planetary Hours (day): 01:12 hrs. • Lenght of Planetary Hours (night): 00:47 hrs.

    Hour 16 45 Reset Country Türkiye City Aydin Save

    Summer Time 1 Hours (Auto calculated)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Valla ben siteye giriyorum sadece bulunduğum şehri yazıyorum, altında hemen merdyenler enlem ve boylamı yazıyor ona tıklıyorum. Sonrada alttaki kutuya tıklıyorum o C le başlayan yere. Saatler çıkıyor zaten. Başka bir yeri işaretlemiyorum canım. Kullanımı en basit site bu aslında. Sol tarafta ingilizce yada Türkçe seçeneği de var zaten yukarıda. Umarım anlatabilmişimdir :) Helal olsun canım :) Sevgiler...

      Sil
  19. Alara hanım
    Planet hours linkinden Üstteki Segmelerden data-details- options olan bölümden

    Optionsa girip summer time +1 seçilirse sorun halledilmiş oluyor.Manuel hesaplamalar iyice insanların kafalarını karıştırabilir.Sizde bakın isterseniz. Doğru ise bloğunuzda bunada yer verirmisiniz insanlar iyice karıştı saat farkı ileri geri derken.Aslında time zone olarak ülke olarak +2 saat dilimine geçiyorduk kışın şimdi +3 saat dilimde kaldık hepsi bu .Ne kadar teknolojiye ihtiyaç duysakta insan beyi hep lazım:)
    Herşey için teşekkürler.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatıcı bilgileriniz için teşekkür ederiz canım. Sizin önerdiğiniz yönteme de başvursunlar, insan araştırma yapıp doğru olan her bilgiye ulaşabilir. Sevgiler...

      Sil
  20. Aman Allahım kafam iyicene karıştı

    YanıtlaSil
  21. Türkiye için kış saati uygulamasına geçmeyen şu siteden yararlanıyorum çünkü diğer siteler bu uygulamaya geçti. http://www.yukselenburc-tr.com/istanbul-gezegen-saatleri.htm

    YanıtlaSil
  22. Hiç bir siteden ulaşamayan Diyanet işlerinin gezegen saati hesaplama sitesinden güneşin doğuşunu ve batışını yazarak ulaşabilir.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ablacım, ben bir haftadır gezegen saatlerini konudaki ilk linkten ulaşmıştım Türkiyede saat farkı olduğu için yanlış yapmışım hep sanırım :( şimdi en alttaki yorumları okuyunca anladım fakat ilk site açılmıyor diyanet işlerinden hesaplayan sitelerde aklımı karıştırdı işin içinden nasıl çıkacağım bilemedim bi önerin varmıdır :( Bu güzel ilgin içinde ayrıca teşekkür ederim herşeye sil baştan başlamama sebep oldun Allah razı olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, evet kış saatine geçmeyişimiz işleri bozdu. b sırri sitesinde biraz külfetlide olsa bakılıyor, ben elimde de bazı işlemler yaparak hesaplayabiliyorum eskiden bu siteler yoktu kendimiz hesaplardık. Yıldız saatleri diye bir yer var oradan telefonunuza da indirebiliyorsunuz. b sırri sitesiyle arada 1 dk var. Sevgiler...

      Sil
    2. Teşekkür ederim ablacım yıldız saatleri uygulamasını indirdim bir süre oradan devam edeyim niyetimiz halis inşallah akıbetimizde hayr olur :) Gelişmeleri yazarım ilerde :)) Sevgiler öpüyorum

      Sil
    3. Hayırlı uğurlu olsun canım, tamam bakalım inşallah, herkesin akıbeti güzel olsun isteriz :) Sevgilerimle canım ben de öpüyorum...

      Sil