9 Mart 2014 Pazar

208-) Şifa Namazı Kılan Yeniden Doğmuş Gibi Olur..

Şifa namazı nasıl kılınır - tüm hastalıklar için şifa namazı..Bunu yapan yeniden doğmuş gibi olur..
Normal 2 rekat namaz kılınacak. Niyet kısmı ''niyet ettim Allah rızası için 2 rekat namaz kılmaya döndüm kıbleye ya da niyet ettim Allah rızası için 2 rekat şifa namazı kılmaya döndüm kıbleye şeklinde olacak''
1. rekatta subhaneke- besmele ile fatiha ve besmele okumadan direk 3 ihlas suresi okunacak. 2. rekatta besmele ve fatiha ile başlanıp yine besmelesiz 3 ihlas okunacak namaz bitince kimseyle konuşmuyoruz, ve seccadeden kalkmadan tam 1000 kez Aşağıdaki Tesbih Zikir Edilecek.
Ya Bedial Acaibi, Bil Hayrir Hamni İla Yevmiddin (1000)
ANLAMI; Ey Acayip İşleri Eşsiz Olan Allah! Ceza Gününe Kadar Bana Hayırla Rahmet Et
Tesbih Bitince Hasta Kendisine Veya Namaz Hangi Hasta’nın Niyeti İçin Kılınmışsa Onun İçin Dua Edilecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder